Sunday 9 October 2016

Ce m-a învăţat Urâta?

Vă fac cunoştiinţă cu Urâta!


Este prietena mea. O cunosc din clasa a 5-a şi nu este nici o poreclă, nici o fiinţă imaginară. Este o boală de piele. Oh, cât timp mi-a luat să mă împrietensc cu ea ... mulţi ani grei de panică, plâns cu sughiţuri şi autoamăgire. Dar a venit şi ziua în care, deşi nu este favorita mea şi nu doresc nimănui prietenia cu ea, Urâta a ajuns la sufletul meu şi mi-a explicat viaţa în întregul ei.

Urâta a fost doctorul meu în frumuseţe. Fără Urâta, mai căutam şi astăzi modele de frumuseţe în reviste, la televizor sau pe YouTube. Fără Urâta, încă îmi mai detestam coapsele generoase sau pielea prea deschisă. Dar Urâta, doamna Urâta, că e deja matură după toate canoanele, mi-a oferit câteva chei la cuferele înţelepciunii pe care doar puţine femei ajung să le deschidă în toată viaţa lor. Şi ghiciţi ce: azi vă ofer trei dintre ele, gratis! Cadou!

În primul rând, Urâta, fiind doctor, m-a vindecat de vanitate foarte devreme. N-am avut vreme să mă entuziasmez foarte mult de propria-mi frumuseţe, că ea a venit şi mi-a amintit că totul e trecător, că totul poate fi acoperit de negură în doar câteva luni. Aşa că, ce am făcut? Am încercat să lupt cu ea cultivându-mi alte atribute, am citit, am învăţat, am alergat după prieteni adevăraţi, am căutat zări îndepărtate, doar doar o voi lăsa în urmă şi nu mă va găsi. 

Apoi, m-a mai învăţat să lupt fiecare bătălie la vremea ei. Nu are rost să mă panichez la verdictul incurabil. Le iau pe toate cum vin, una câte una. Şi şitţi ce? A funcţionat. Ceea ce părea de netrecut la 14 ani, acum este banal de uşor de tratat, sau de ascuns, sau chiar este la modă. Nu-i aşa că înţelepciunea este un şir de paradoxuri? 

Iar a treia, şi ultima cheie pe care v-o ofer pe gratis astăzi, este că un zâmbet şi un interes sincer faţă de persoana din faţa ta îţi şterge chiar şi cel mai groaznic defect de pe chip. Da, zâmbetul şi interesul sincer faţă de oameni sunt magice. Pune reflectorul pe ei, Lasă-i pe alţii să strălucească, iar tu, vei străluci în mintea lor, te vor preţui şi-ţi vor căuta prezenţa. Încearcă, ai să vezi că am dreptate.


Al patru-lea punct nu l-aş cataloga înţelepciune, dar stă acolo, foarte aproape. Ai grijă de pielea ta şi îngrijeşte-o cu tot ce e mai bun în natură. Pentru asta, recomand cu multă căldură produsele româneşti de calitate ale clujenilor de la Farmec. Crema asta de corp pentru piele uscată  îi displace cel mai mult Urâtei, pentru că orice boală de piele se instalează infinit mai bine pe o piele uscată şi deshidratată.  Dar iarăşi, ce e important în aplicarea unei creme este mângâierea, atenţia, iubirea pe care o acordaţi pielii voastre. Cinstiţi-o pentru că vă sprijină, vă delimitează de restul materiei din universul ăsta mare şi oferă sălaş sufletului vostru. Este trist cum multe dintre noi începem să ne urâm pielea pentru un banal coş sau pentru nişte pistruiaşi drăgălaşi. Sunt remedii pentru aproape toate, încercaţi gama Gerovital H3 Derma+

Sănătate şi piele frumoasă vă doresc tuturor!

Acest articol a fost înscris în competiţia SuperBlog 2016!

1 comment:

  1. Multumesc pentru participare! Un articol deosebit, dar mi-ar fi placut sa respecti tema probei in totalitate (nu esti doctor, nu lansezi vreun produs, nu vorbesti deloc despre crema recomandata).

    Mult succes la urmatoarele probe!

    ReplyDelete